ahli syurga, insyaAllah :)

Sunday 20 May 2012

Blog, Facebook & Twitter. all for Dakwah.


بسم الله الرحمن الرحيم



terkadang terasa ingin sekali aku meluah perasan di Fb tapi mengingatkan kata-kata Ustaz Azhar Idrus, lebih baik mengadu pada Allah. its true, Fb tidak boleh buat apa, hanya Allah yg Maha Mendengar keluh kesah hambaNya.

selepas satu, satu sindiran. tapi itu tidak mengapa. aku buat ini kerana Allah dan pasti aku mahu balasan dariNya. aku ingin membantu agama Allah ini dgn usaha kecil ini. semoga Allah jua membantu ku dlm mengharungi kehidupan di dunia yg penuh tipu daya ini. amin

sungguh, aku bukan insan yg baik. itu malaikat namanya. hehe. aku hanya ingin menjalankan amanah menyampaikan ayat-ayat Allah, berdakwah meneruskan perjuangan kekasih hatiku, Rasulullah SAW. semoga saja ia berjalan lancar. buat yg mnyindir, aku doakan kamu juga dibukakan pintu merasakan manisnya iman di jalan Allah ini. aminn

satu hari nanti, saat Allah menghisab amalan kita. aku cuma ingin usaha kecil ini turut sama ditimbangi. tiada yg lebih indah selain JannahMu, impianku, destinasiku. doakan aku ya sahabat ^_^

Dakwah,
bukan utk disesali kenapa bukan dari dulu, tapi mulakanlah sekarang berserta istiqamah
its all about what you get, you have to give. GIVE and TAKE lillahitaala.
'' samapaikanlah dariku walau sepotong ayat ''
thats we call DAKWAH.


p/s : anda juga boleh berdakwah, anda buat dan anda dapat. bila semuanya kerana Allah, pasti semua nampak indah. trust Him..



 

 

No comments:

Post a Comment